رییس انجمن دارت ایران: حضور پرقدرت در مسابقات آسیایی ژاپن در اولویت است
حمید آذرپور در گفت وگویی با سایت خبری فدراسیون انجمن های ورزشی ضمن بیان این مطلب اضافه کرد : از هفته آینده اردوی اولیه تیم ملی استارت می زند و با تعیین مهدی شایسته به عنوان سرمربی تیم ملی آقایان ، کار جدی این تیم بزودی آغاز می شودتا ملی پوشان برای حضور قوی در رقابتهای آسیایی ژاپن که آبانماه برگزار خواهد شد ، آماده شوند.البته اردوی تیم ملی در چند مرحله خواهد بود و تلاش خواهد شد آماده ترین و مستعدترین دارت اندازان در رقابتهای لیگ زیر نظر کادر فنی باشند.
وی افزود: همچنین اردوی تیم ملی بانوان نیز با تعیین سرمربی این تیم در زمان مقرر کلید خواهد خورد و ما بنا داریم با یک برنامه ریزی مناسب ، حضوری قوی در ژاپن داشته باشیم .
آذرپور در خصوص مسابقات لیگ باشگاههای کشور گفت : این مسابقات را بصورت منطقه ای برگزار می کنیم و در صدد هستیم از خردادماه لیگ را آغاز کنیم و نگاه ما به این پیکارها جدی خواهد بود.
وی همچنین در خصوص رقابتهای داخلی گفت : یکی دیگر از برنامه های ما برگزار رقابتهای گرامیداشت دهه فجر است که بصورت قهرمانی ایران و با حضور نمایندگان استانهای مختلف کشور خواهد بود .
وی به نشست اخیر مسوولان این انجمن و روسای کمیته های مختلف با مهندس وحیدزاده عضو هیات رییسه انجمن دارت اشاره کرد و گفت : جلسه خوبی با ایشان داشتیم و در خصوص مسائل گوناگون از جمله جذب اسپانسر تبادل اندیشه شد و در مجموع بحث و تبادل نظر جامعی صورت گرفت .
رییس انجمن دارت همچنین به مقوله آموزش اشاره کرد و گفت : در این راستا مقرر کرده ایم کلاسهای بازآموزی مربیان و داوران کشور را در بندرعباس برگزار کنیم که کلاس باز آموزی مربیان 13و14 اردیبهشت و برای داوران 15و16 اردیبهشت را در این شهرستان خواهیم داشت .
آذرپور در خصوص تعامل با شهرداری و رادیو ورزش در راستای بسط و گسترش این رشته مهیج و پرطرفدار و ترغیب مردم بمنظور گرایش به دارت گفت : در این زمینه نشست های خوبی با مسوولان محترم شهرداری و همچنین دکتر حمید قاسمی مدیریت رادیو ورزش داشته ایم و قرار است با همکاری هم ، مسابقات مختلفی را برگزار کنیم که رئوس آن بزودی اعلام خواهد شد.
وی در پایان گفت : حق عضویت فدراسیون جهانی دارت پرداخت شده و یکی از برنامه های ما ارتباط و تعامل نزدیک با این فدراسیون خواهد بود.
+ نوشته شده در ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ ساعت توسط
|