سالن دارت آبفای استان یــزد مورخ نهم و دهم تیرماه میزبان بازیکنان دارت استان بود . این مسابقات که به همت مسئولین صنعت آب و فاضلاب استان و زیر نظر انجمن دارت استان یــزد برگزار گردید .

این رقابتها به روش( BEST OF 5 ) برگزار شد و در نهایت پس از برگزاری مسابقات گروهی و سپس حذفی نفرات برتر خود را شناخت .

 

نفرات برتر مسابقات بانوان جام رمضان:

مقام اول: خانم مهلا محمدی
مقام دوم: خانم لیلا اقتصادی
مقام سوم: خانم الهام یاوری
مقام چهارم: خانم زینب حسن زاده

 

نفرات برتر مسابقات آقایان جام رمضان:

مقام اول: مسعود فلاحتی
مقام دوم: علیرضا شایق
مقام سوم: مختار بهشتی زاده
مقام چهارم: علیرضا حکیمیان

در پایان این رقابتها با حضور ریاست انجمن دارت استان جناب آقای مهرکیش و جناب آقای محمدی از نفرات برتر تقدیر گردید .
جا دارد از زحمات جناب آقای نیکوکار و میرجلیلی که زحمت برگزاری این رقابتها را کشیدند کمال تشکر را داشته باشیم . امید است باز هم در سطح استان شاهد چنین رقابتهایی باشیم تا مانند این دوره که پدیده های جدیدی به دارت استان معرفی شد , در ادوار آینده هم شاهد چنین رقایتها درخور نام استان یــزد باشیم .